Raporty

Publikujemy gotowe raporty syndykatowe, dostępne w atrakcyjnej cenie dla wszystkich zainteresowanych. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.

Branża Budowlana
Branża Optyczna
Branża Sportowa
Konsument

Branża Budowlana

Raporty syndykowane - realizowane dla wielu odbiorców, dostępne w atrakcyjnej cenie!

Komunikacja z instalatorami instalacji grzewczych i wodno-kanalizacyjnych 2021

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 14/06/2021

Badanie przeprowadzono na próbie n=369 firm instalacyjnych wykonujących instalacje grzewcze (96,5% badanych) i/lub wodno-kanalizacyjne (95,1%).

Raport zawiera następujące dane:

Źródła informacji na temat materiałów instalacyjnych

  • podstawowe źródła informacji na temat materiałów instalacyjnych (pytanie otwarte, możliwość wskazania 3 głównych źródeł)

Wykorzystanie zasobów sieci internet

  • częstotliwość korzystania z internetu w celach zawodowych
  • najczęściej wykorzystywane urządzenie do przeglądania stron w internecie
  • korzystanie z wybranych portali branżowych (regularnie / okazjonalnie  - czasnahydraulika.pl; e-instalacje.pl; hvacr.pl; instalacjebudowlane.pl; ogrzewanie.info.pl; ogrzewnictwo.pl; wodkaneko.pl)
  • korzystanie z grup branżowych w serwisie Facebook
  • popularność wybranych grup Facebookowych – analiza desk research (liczba członków czerwiec 2021)
  • korzystanie z serwisu You Tube w celach zawodowych

Pozostałe źródła informacji na temat materiałów instalacyjnych

  • czytelnictwo wybranych tytułów prasy branżowej (regularnie / okazjonalnie - Fachowy Instalator; Instal Reporter; Kwartalnik Instalacje; Polski Instalator; Rynek Instalacyjny)
  • informacje o wybranych tytułach prasy branżowej – analiza desk research (nakład)
  • najczęściej słuchana stacja radiowa

Aneks

  • tabele krzyżowe powyższych zmiennych względem wieku, wykształcenia respondenta oraz wielkości firmy (liczby zatrudnionych)
Zapytaj o cenę

Architektura i budownictwo w mediach społecznościowych 2021

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 14/04/2021

Raport zawiera dane dotyczące zasięgu (liczy fanów / obserwujących) najpopularniejszych profili w serwisach społecznościowych Facebook oraz Instagram poświęconych projektowaniu wnętrz, architekturze i budownictwu. W szczególności w raporcie znajdują się informacje o:

  • 384 blogach o tematyce projektowania oraz aranżacji wnętrz,
  • 84 internetowych serwisach architektonicznych obecnych w mediach społecznościowych,
  • 92 internetowych serwisach budowlanych obecnych w mediach społecznościowych,
  • 34 czasopismach budowlanych obecnych w mediach społecznościowych,
  • 29 czasopismach architektonicznych obecnych w mediach społecznościowych,
  • 158 grupach społecznościowych w serwisie Facebook dotyczących budownictwa i architektury,
  • 122 kanałach w serwisie YouTube dotyczących architektury i budownictwa - Nowość!
  • 51 blogach i serwisach internetowych obecnych w mediach społecznościowych poświęconych ogrodnictwu - Nowość!

Raport zawiera również informacje dotyczące dynamiki wzrostu liczby obserwujących (dane porównawcze z 2018, 2019 i 2020).

Raport zawiera także analizę treści 15 najpopularniejszych blogów w serwisie Instagram, poświęconych tematyce architektury oraz aranżacji wnętrz (liczba postów, średnia liczba polubień, najpopularniejsze posty, najpopularniejsze hashtagi, najczęściej oznaczane marki).

Zapytaj o cenę

Komunikacja z dekarzami 2021

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 04/03/2021

Raport zawiera następujące dane:

Źródła informacji na temat materiałów budowlanych

  • podstawowe źródła informacji na temat materiałów budowlanych (pytanie otwarte)

Wykorzystanie zasobów sieci Internet przez dekarzy

  • częstotliwość korzystania z Internetu
  • najczęściej wykorzystywane urządzenie do przeglądania stron w Internecie
  • najczęściej odwiedzane portale branżowe – wskazywane spontanicznie
  • korzystanie z wybranych portali branżowych (dachy.info.pl; dekarz.com.pl; e-dach.pl; fachowydekarz.pl)
  • popularność wybranych portali branżowych (miesięczna liczba wizyt – analiza desk resarch)
  • korzystanie z serwisu Facebook w celach zawodowych
  • korzystanie z serwisu YouTube w celach zawodowych

Pozostałe źródła informacji na temat materiałów budowlanych

  • czytelnictwo wybranych tytułów prasy branżowej (Budujemy Dom; Fachowy Dekarz & Cieśla; Izolacje; Murator; Nasz Dekarz)
  • informacje o wybranych tytułach prasy branżowej (nakład – analiza desk research)
  • najczęściej słuchana stacja radiowa
Zapytaj o cenę

Komunikacja z wykonawcami 2021 – firmy ogólnobudowlane

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 25/01/2021

Badanie przeprowadzono techniką wywiadu telefonicznego CATI na próbie n=300 firm o profilu ogólnobudowlanym (wykonywanie prac wznoszeniowych i wykończeniowych).

Raport zawiera następujące dane:

Źródła informacji na temat materiałów budowlanych

  • podstawowe źródła informacji na temat materiałów budowlanych (pytanie otwarte)

Wykorzystanie zasobów sieci Internet przez firmy ogólnobudowlane

  • częstotliwość korzystania z Internetu
  • najczęściej wykorzystywane urządzenie do przeglądania stron w Internecie
  • posiadany typ telefonu oraz korzystanie z branżowych aplikacji mobilnych
  • korzystanie z portali branżowych
  • popularność wybranych portali branżowych (miesięczna liczba wizyt – analiza desk resarch)
  • korzystanie z portali społecznościowych
  • korzystanie z serwisu YouTube, w tym oglądanie filmów dotyczących wykonywania prac budowlanych

Pozostałe źródła informacji na temat materiałów budowlanych

  • czytelnictwo prasy branżowej
  • informacje o wybranych tytułach prasy branżowej (nakład / sprzedaż – analiza desk research)
  • najczęściej słuchana stacja radiowa
  • uczestnictwo w szkoleniach producentów materiałów budowlanych
  • ocena przydatności szkoleń w działalności firm budowlanych
  • najbardziej preferowana forma szkoleń
Zapytaj o cenę

Profil projektantów wnętrz 2020

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 02/09/2020

Głównym celem badania było zgromadzenie kluczowych informacji na temat projektantów wnętrz, które mogą zostać wykorzystane w strategii promocji dostawców materiałów wykończeniowych i artykułów wyposażenia wnętrz – profil demograficzno-społeczny projektanta wnętrz, charakterystyka działalności, źródła informacji branżowej, konsumpcja mediów branżowych. Badanie zrealizowano techniką wywiadu telefonicznego CATI na próbie n=400 projektantów wnętrz w sierpniu 2020 roku.

Raport zawiera następujące dane:

Podstawowa charakterystyka projektantów wnętrz

  • profil demograficzno-społeczny (płeć, wiek, wykształcenie)wielkość pracowni projektowej (liczba      projektantów, liczba projektów wnętrz w roku)
  • specjalizacja pracowni projektowej (mieszkaniowa / niemieszkaniowa
  • przynależność do organizacji branżowych

Nastroje projektantów wnętrz

  •  ocena popytu na usługi projektowania wnętrz
  •  ocena popytu na usługi projektowania wnętrz w 2020 roku w segmentach

Komunikacja z projektantami wnętrz

  • podstawowe źródła informacji branżowej
  • korzystanie z wybranych internetowych portali branżowych
  • czytelnictwo wybranych tytułów prasy branżowej (drukowanej lub online)
Zapytaj o cenę

Komunikacja z wykonawcami wnętrz 2020

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 29/06/2020

Badanie przeprowadzono na próbie n=375 firm wykonawczych, które specjalizują się w pracach wykończeniowych wewnątrz budynków.

Raport zawiera następujące dane:

1. Źródła informacji na temat materiałów budowlanych

  • podstawowe źródła informacji na temat materiałów budowlanych (pytanie otwarte, możliwość wskazania 3 głównych źródeł)

2. Wykorzystanie zasobów sieci internet

  • częstotliwość korzystania z internetu
  • najczęściej wykorzystywane urządzenie do przeglądania stron w internecie
  • korzystanie z branżowych aplikacji mobilnych
  • odwiedzane portale branżowe (pytanie otwarte
  • popularność wybranych portali branżowych – analiza desk research (liczba wizyt maj 2020)
  • popularność wybranych grup Facebookowych – analiza desk research (liczba członków czerwiec 2020)

3. Pozostałe źródła informacji na temat materiałów budowlanych

  • czytelnictwo prasy branżowej (pytanie otwarte)
  • informacje o wybranych tytułach prasy branżowej – analiza desk research (nakład / rozpowszechnienia płatne)
  • najczęściej słuchana stacja radiowa

4. Aneks

  • tabele krzyżowe powyższych zmiennych względem wieku i wykształcenia respondenta, liczby zatrudnionych, specjalizacji
Zapytaj o cenę

Komunikacja z architektami 2020

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 09/04/2020

Badanie prowadzone było na reprezentatywnej próbie n=363 architektów techniką wywiadu telefonicznego CATI.

Raport zawiera następujące dane:

  • najczęściej odwiedzane branżowe portale internetowe (pytanie otwarte, możliwość wskazania 3 odpowiedzi)
  • korzystanie z wybranych portali branżowych (archdaily.com; archimania.pl; archinea.pl; architekci.pl; architektura.info; architektura.muratorplus.pl; bryła.pl; infoarchitekta.pl; izbaarchitektow.pl; nowoczesnastodola.pl; ronet.pl; sarp.org.pl; sztuka-architektury.pl; warsztatarchitekta.pl; zawod-architekt.pl)
  • korzystanie z wybranych portali z bibliotekami CAD/BIM (archispace.pl; bimobject.com; tuznajdziesz.pl)
  • najczęściej czytane czasopisma branżowe (pytanie otwarte, możliwość wskazania 3 odpowiedzi)
  • czytelnictwo wybranych tytułów prasy architektonicznej (ARCH ; Architektura i Biznes; Architektura – Murator; Design Alive; Label Magazine; Zawód:Architekt)
  • czytelnictwo wybranych tytułów prasy budowlanej i wnętrzarskiej (Builder; Cztery Kąty; Dobre Wnętrze; Inżynier Budownictwa; Murator)

Wszystkie dane zawierają porównanie z wynikami 2 poprzednich badań architektów (XI 2017 i XI 2018). Informacje w raporcie prezentowane są również dla członków Izby Architektów RP i architektów niebędących członkami IA RP. W raporcie znajdują się również przekroje powyższych danych względem płci, wieku architekta oraz wielkość pracowni architektonicznej.

Zapytaj o cenę

Architektura i budownictwo w mediach społecznościowych 2020

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 24/03/2020

Raport zawiera dane dotyczące zasięgu (liczy fanów / obserwujących) najpopularniejszych profili w serwisach społecznościowych Facebook oraz Instagram poświęconych projektowaniu wnętrz, architekturze i budownictwu. W szczególności w raporcie znajdują się informacje o:

  • 327 blogach poświęconych projektowaniu oraz aranżacji wnętrz,
  • 84 internetowych serwisach architektonicznych obecnych w mediach społecznościowych
  • 80 internetowych serwisach budowlanych obecnych w mediach społecznościowych,
  • 32 czasopismach budowlanych obecnych w mediach społecznościowych,
  • 29 czasopismach architektonicznych obecnych w mediach społecznościowych,
  • 137 grupach społecznościowych w serwisie Facebook dotyczących budownictwa i architektury.

Raport zawiera również informacje dotyczące dynamiki wzrostu liczby obserwujących (dane porównawcze z 2018 i 2019 roku).

Nowość! Raport zawiera analizę treści 25 najpopularniejszych blogów w serwisie Instagram, poświęconych tematyce architektury oraz aranżacji wnętrz (liczba postów, średnia liczba polubień, najpopularniejsze posty, najpopularniejsze hashtagi).

Zapytaj o cenę

Komunikacja z dekarzami 2020

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 11/02/2020

Badanie przeprowadzono w styczniu 2020 roku techniką wywiadu telefonicznego CATI na próbie n=377 firm dekarskich.

Raport zawiera następujące dane:

Źródła informacji na temat materiałów budowlanych

  • podstawowe źródła informacji na temat materiałów budowlanych
  • postawy wobec pozyskiwania informacji o materiałach budowlanych

Wykorzystanie zasobów sieci Internet przez dekarzy

  • częstotliwość korzystania z Internetu
  • najczęściej wykorzystywane urządzenie do przeglądania stron w Internecie
  • posiadany typ telefonu (% smartfon)
  • korzystanie z wybranych portali branżowych (dachy.info.pl; dekarz.com.pl; e-dach.pl; fachowydekarz.pl)

Pozostałe źródła informacji dekarzy

  • czytelnictwo wybranych tytułów prasy branżowej (Budujemy Dom; Dachy; Fachowy Dekarz & Cieśla; Izolacje; Murator; Nasz Dekarz)
  • najczęściej słuchana stacja radiowa
Zapytaj o cenę

Komunikacja z wykonawcami 2019 – firmy ogólnobudowlane

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 09/07/2019

Badanie przeprowadzono w czerwcu 2019 roku techniką wywiadu telefonicznego CATI na próbie n=334 firm o profilu ogólnobudowlanym (wykonywanie prac wznoszeniowych i wykończeniowych).

Raport zawiera następujące dane:

Źródła informacji na temat materiałów budowlanych

  • podstawowe źródła informacji na temat materiałów budowlanych
  • postawy wobec pozyskiwania informacji o materiałach budowlanych

Wykorzystanie zasobów sieci Internet przez firmy ogólnobudowlane

  • częstotliwość korzystania z Internetu
  • najczęściej wykorzystywane urządzenie do przeglądania stron w Internecie
  • posiadany typ telefonu oraz korzystanie z branżowych aplikacji mobilnych
  • korzystanie z wybranych portali branżowych
  • korzystanie z portali społecznościowych
  • korzystanie z serwisu YouTube, w tym oglądanie filmów dotyczących wykonywania prac budowlanych

Pozostałe źródła informacji na temat materiałów budowlanych

  • czytelnictwo prasy branżowej
  • najczęściej słuchana stacja radiowa
  • uczestnictwo w szkoleniach producentów materiałów budowlanych
  • ocena przydatności szkoleń w działalności firm budowlanych
  • najbardziej preferowana forma szkoleń
  • skłonność do wzięcia udziału w szkoleniach prowadzonych przez Internet
Zapytaj o cenę

Postawy architektów wobec BIM w 2019r.

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 25/04/2019

Badanie zrealizowano w kwietniu 2019 roku na reprezentatywnej próbie 429 architektów techniką wywiadu telefonicznego CATI.

Raport zawiera następujące dane:

Znajomość i stosowanie BIM przez architektów

  • znajomość BIM
  • stosowanie BIM podczas projektowania

Postawy wobec BIM wśród architektów stosujących tę  technologię

  • liczba projektów wykonanych w BIM w ostatnich 12   miesiącach
  • czynniki skłaniające architektów do stosowania BIM

Postawy wobec BIM wśród architektów niestosujących tej technologii

  • bariery projektowania w BIM
  • plany wdrożenia BIM w najbliższych 12 miesiącach

Aneks

  • przekroje wybranych zmiennych według danych metryczkowych
  • struktura próby

W raporcie zamieszczono również wyniki poprzednich badań architektów dotyczących stosowania BIM, które przeprowadzone zostały przez BCMM w 2017 i 2018 roku.

Zapytaj o cenę

Architektura i budownictwo w mediach społecznościowych 2019

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 01/03/2019

Raport zawiera dane dotyczące zasięgu (liczy fanów / obserwujących) najpopularniejszych profili w serwisach społecznościowych Facebook oraz Instagram poświęconych architekturze i budownictwu, w 6 kategoriach:

  • 175 - blogi o tematyce architektury oraz aranżacji wnętrz,
  • 64 - internetowe serwisy architektoniczne,
  • 47 - internetowe serwisy budowlane,
  • 32 - czasopisma budowlane,
  • 24 - czasopisma architektoniczne,
  • 61 - grupy społecznościowe w serwisie Facebook dotyczące budownictwa i architektury.

W raporcie znajdują się również opisy najpopularniejszych profili w każdej z powyższych kategorii – posiadających łącznie więcej niż 30 tysięcy fanów/obserwujących w serwisach społecznościowych Facebook oraz Instagram: profil strony, poruszane tematy, reklamujące się marki, itp.

Zapytaj o cenę

Komunikacja z architektami 2018/2019

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 02/01/2019

Badanie prowadzone było na reprezentatywnej próbie n=375 architektów techniką wywiadu telefonicznego CATI.
Raport zawiera następujące dane:

  • Najczęściej odwiedzane branżowe portale internetowe (pytanie otwarte, możliwość wskazania 3 odpowiedzi)
  • Korzystanie z wybranych portali branżowych (archdaily.com; archimania.pl; archinea.pl; architekci.pl; architektura.info; architektura.muratorplus.pl; bryła.pl; infoarchitekta.pl; izbaarchitektow.pl; nowoczesnastodola.pl; ronet.pl; sarp.org.pl; sztuka-architektury.pl; warsztatarchitekta.pl; zawod-architekt.pl)
  • Nowość ! Korzystanie z wybranych portali z bibliotekami CAD/BIM (archispace.pl; artcada.pl; bimobject.com; tuznajdziesz.pl)
  • Najczęściej czytane czasopisma branżowe (pytanie otwarte, możliwość wskazania 3 odpowiedzi)
  • Czytelnictwo wybranych tytułów prasy architektonicznej (ARCH ; Architektura i Biznes; Architektura – Murator; Design Alive; Zawód:Architekt)
  • Czytelnictwo wybranych tytułów prasy budowlanej i wnętrzarskiej (Builder; Cztery Kąty; Dobre Wnętrze; Dom i Wnętrze; Inżynier Budownictwa; Murator)
  • Nowość ! Uczestnictwo i preferencje architektów wobec szkoleń organizowanych przez producentów materiałów budowlanych

Dane dotyczące korzystania z portali zawierają porównanie z wynikami badań z lat 2015-2017, a dotyczące czytelnictwa prasy z danymi z 2012-2017. Informacje w raporcie prezentowane są również dla członków Izby Architektów RP i architektów niebędących członkami IA RP. W raporcie znajdują się również przekroje powyższych danych wg. płci, wieku architekta oraz wielkość pracowni architektonicznej.

Zapytaj o cenę

Wykorzystanie internetu w działalności zawodowej wykonawców 2018

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 15/11/2018

Badanie zrealizowano w październiku 2018 roku na próbie n=302 firm wykonawczych o profilu ogólnobudowlanym techniką wywiadu telefonicznego CATI.

Raport zawiera następujące dane:

Korzystanie z Internetu

  • częstotliwość korzystania z Internetu
  • najczęściej wykorzystywane urządzenia do przeglądania stron w Internecie
  • korzystanie z mediów społecznościowych i z serwisu YouTube (w tym oglądanie filmów dot. branży budowlanej)
  • formy promocji własnej działalności w Internecie
  • korzystanie z aplikacji dla wykonawców na smartfonach

Korzystanie z portali branżowych

  • odwiedzane portale poświęcone budownictwu
  • korzystanie z serwisów internetowych z przetargami i ofertami
  • korzystanie z serwisów internetowych na temat cen usług budowlanych

Zakupy materiałów budowlanych przez Internet

Zapytaj o cenę

Postawy architektów wobec BIM w 2018r.

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 22/05/2018

Badanie zrealizowano w marcu 2018 roku na reprezentatywnej próbie 401 architektów techniką wywiadu telefonicznego CATI i ankiety internetowej CAWI.

Raport zawiera następujące dane:

Znajomość i stosowanie BIM przez architektów

  • znajomość BIM
  • znajomość poziomów implementacji BIM
  • znajomość poziomów implementacji BIM
  • stosowanie BIM podczas projektowania

Postawy wobec BIM wśród architektów stosujących tę  technologię

  • liczba projektów wykonanych w BIM w ostatnich 12   miesiącach
  • poziom implementacji BIM w realizowanych projektach
  • poziom implementacji BIM w realizowanych projektach
  • czynniki skłaniające architektów do stosowania BIM

Postawy wobec BIM wśród architektów niestosujących tej technologii

  • bariery projektowania w BIM
  • plany wdrożenia BIM w najbliższych 12 miesiącach

Aneks

  • przekroje wybranych zmiennych według danych metryczkowych struktura próby
Zapytaj o cenę

BCMM Omnibud Dekarze 2018

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 12/03/2018

Raport powstał w oparciu o wyniki ilościowych badań marketingowych, realizowanych w ramach cyklicznego projektu badawczego BCMM OMNIBUD metodą wywiadu telefonicznego wspomaganego komputerowo (CATI). Badanie przeprowadzono w styczniu i lutym 2018 roku.
Próba badawcza: 400 właścicieli / zarządzających firmami dekarskimi, ogólnopolska, reprezentatywna dla dekarzy w Polsce.
Wszystkie informacje zawarte w raporcie prezentowane są porównawczo razem z wynikami badań dekarzy przeprowadzonych przez BCMM w latach 2012-2017.

Raport zawiera następujące dane:

Ocena sytuacji rynkowej

  • ocena sytuacji rynkowej w 2017 roku
  • przewidywania co do sytuacji rynkowej w 2018 roku (pozycja firmy na rynku, ceny pokryć dachowych, ceny usług dekarskich, popyt na rynku, zatrudnienie w firmie respondenta)

Komunikacja z dekarzami

  • wykorzystywane źródła informacji branżowej
  • najczęściej wykorzystywane źródło informacji branżowej
  • czytelnictwo prasy dekarskiej (Dachy; Fachowy Dekarz & Cieśla; Nasz Dekarz)
  • czytelnictwo prasy budowlanej (Forum Budowlane; Izolacje; Materiały Budowlane; Murator)
  • częstotliwość korzystania z internetu
  • wykorzystywane portale branżowe (dachy.info.pl; dachy.org; dekarz.com.pl; e-dach.pl; fachowydekarz.pl)

Profil firm dekarskich

  • profil właściciela / zarządzającego (płeć, wiek, wykształcenie)
  • czas działalności firmy na rynku
  • wielkość firmy względem zatrudnienia
  • struktura realizowanych prac budowlanych

Część dodatkowa - stosowanie i rekomendacja producentów materiałów budowlanych przez dekarzy

  • blachodachówek
  • dachówek ceramicznych i cementowych
  • okien dachowych
  • orynnowania PVC
  • rynien stalowych

Każda kategoria asortymentowa obejmuje następujące informacje:

  • producenci montowanych wyrobów
  • producent najczęściej montowanych wyrobów
  • wskaźnik rekomendacji producenta, analiza prowadzona metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, pasywnych, krytyków marki)

Dane penetracyjne i NPS prezentowane są w raporcie dla wszystkich istotnych na rynku producentów danej kategorii asortymentowej.

Zapytaj o cenę

Architektura i budownictwo w mediach społecznościowych 2018

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 23/01/2018

Raport zawiera dane dotyczące zasięgu (liczba fanów / obserwujących w serwisach Facebook i Instagram) najpopularniejszych stron poświęconych architekturze i budownictwu,w tym:

  • 113 blogów o tematyce architektury oraz aranżacji wnętrz (np. Loving It, Marideko, Scraperka, Twoje DIY, Bajkowe Wnętrza),
  • 18 czasopism architektonicznych obecnych w mediach społecznościowych (np. Cztery Kąty, Dobre Wnętrze, Architektura),
  • 29 czasopism budowlanych obecnych w mediach społecznościowych (np. Ładny Dom, Murator, Budujemy Dom),
  • 29 internetowych serwisów branżowych obecnych w mediach społecznościowych (np. Homebook, Wnętrza ze smakiem, Nowoczesna Stodoła).

W raporcie znajdują się również opisy najpopularniejszych profili w każdej z powyższych kategorii, posiadających łącznie więcej niż 25 tysięcy fanów/obserwujących w serwisach społecznościowych Facebook oraz Instagram : profil strony, poruszane tematy, reklamujące się marki, itp.

Zapytaj o cenę

Komunikacja z architektami 2017

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 23/11/2017

badanie prowadzone było na reprezentatywnej próbie 372 architektów techniką wywiadu telefonicznego CATI

Raport zawiera następujące dane:

  • Najczęściej odwiedzane branżowe portale internetowe (pytanie otwarte, możliwość wskazania 3 odpowiedzi)
  • Korzystanie z wybranych portali branżowych (archdaily.com; archimania.pl; archinea.pl; architekci.pl; architektura.info; architektura.muratorplus.pl; bryła.pl; infoarchitekta.pl; izbaarchitektow.pl; ronet.pl; sarp.org.pl; sztuka-architektury.pl; warsztatarchitekta.pl; zawod-architekt.pl)
  • Najczęściej czytane czasopisma branżowe (pytanie otwarte, możliwość wskazania 3 odpowiedzi)
  • Czytelnictwo wybranych tytułów prasy architektonicznej (ARCH ; Architektura i Biznes; Architektura – Murator; Design Alive; Zawód:Architekt)
  • Czytelnictwo wybranych tytułów prasy budowlanej (Builder; Forum Budowlane; Inżynier Budownictwa; Murator; Materiały Budowlane; Przegląd Budowlany)
  • Czytelnictwo wybranych tytułów prasy wnętrzarskiej (Cztery Kąty; Dobre Wnętrze; Dom i Wnętrze; Elle Decoration; Ładny Dom; M jak Mieszkanie; Moje Mieszkanie; Weranda)

Dane dotyczące korzystania z portali zawierają porównanie z wynikami badań z lat 2015-2016, a dotyczące czytelnictwa z danymi z 2012-2016. Informacje w raporcie prezentowane są również dla członków Izby Architektów RP i architektów niebędących członkami IA RP.

W raporcie znajdują się również przekroje powyższych danych wg. płci oraz wieku architekta.

Zapytaj o cenę

Komunikacja z wykonawcami 2017 – firmy ogólnobudowlane

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 26/10/2017

Badanie przeprowadzone zostało techniką wywiadu telefonicznego wspomaganego komputerowo (CATI) na próbie n=300 firm o profilu ogólnobudowlanym (wykonywanie prac wznoszeniowych i wykończeniowych).

Raport zawiera następujące dane:

Komunikacja z zarządzającymi firmami ogólnobudowlanymi

  • źródła informacji na temat materiałów budowlanych
  • częstotliwość korzystania z Internetu
  • najczęściej wykorzystywane urządzenie do przeglądania stron w Internecie
  • cele odwiedzania stron www producentów materiałów budowlanych
  • korzystanie z portali społecznościowych
  • posiadany typ telefonu oraz korzystanie z branżowych aplikacji mobilnych
  • czytelnictwo wybranych tytułów prasy budowlanej
  • czytelnictwo wybranych tytułów prasy wnętrzarskiej
  • najczęściej słuchana stacja radiowa podczas drogi do i z pracy

Uczestnictwo w szkoleniach branżowych

  • uczestnictwo w szkoleniach producentów materiałów budowlanych w ostatnich 12 miesiącach
  • ocena przydatności szkoleń w działalności firm budowlanych
  • najbardziej preferowana forma szkoleń
  • skłonność do wzięcia udziału w szkoleniach prowadzonych przez Internet
Zapytaj o cenę

Postawy architektów wobec BIM oraz oczekiwania wobec usługi doradztwa technicznego ze strony producentów materiałów budowlanych

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 21/04/2017

Badanie zrealizowano w marcu 2017 roku na reprezentatywnej próbie 400 architektów techniką wywiadu telefonicznego CATI i ankiety internetowej CAWI.

Raport zawiera następujące dane:

Postawy architektów wobec BIM

  • stosowanie BIM podczas projektowania
  • liczba projektów wykonanych w BIM w ostatnich 12 miesiącach
  • czynniki skłaniające architektów do stosowania BIM
  • plany wdrożenia BIM w najbliższych 12 miesiącach
  • bariery projektowania w BIM

Oczekiwania wobec organizacji kontaktu z doradcami technicznymi producentów materiałów budowlanych

  • oczekiwane godziny pracy doradców technicznych oraz czas pracy architektów
  • częstotliwość kontaktu architektów z doradcami technicznymi
  • preferowana metoda kontaktu z doradcą technicznym
  • akceptowany czas odpowiedzi na zapytanie techniczne skierowane do doradcy
  • poszukiwanie informacji na stronach www producenta materiałów budowlanych zanim nastąpi kontakt z doradcą

Oczekiwania wobec form wsparcia pracy architektów przez producentów materiałów budowlanych

  • obecne wykorzystanie i zainteresowanie standardowymi formami wsparcia (katalogi produktów ; rysunki 3D, rzuty i widoki produktów ; biblioteki dla programów CAD ; katalogi gotowych rozwiązań ; próbki produktów ; zdjęcia przykładowych realizacji ; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ; newsletter / biuletyn informacyjny)
  • obecne wykorzystanie i zainteresowanie aktywnymi formami wsparcia (optymalizacja projektu ; dobór produktów do projektu ; prezentacja produktów / rozwiązań danego producenta ; porady prawne ; pomoc doradców w wykonywaniu wizualizacji projektów ; udział w programie lojalnościowym)

W raporcie znajdują się również przekroje powyższych danych wg. płci, wieku, wielkości biura, specjalizacji biura, członkostwa w Izbie Architektów.

Zapytaj o cenę

Zachowania konsumenckie Polaków na rynku remontów wnętrz

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 10/02/2017

badanie przeprowadzone zostało w styczniu 2017 roku techniką ankiety internetowej CAWI na próbie 900 osób, które w 2016 roku prowadziły prace remontowe we wnętrzu mieszkania oraz decydowały o wyborze materiałów budowlanych do tego remontu.
Raport zawiera następujące dane:

Część podstawowa

Zakres prac remontowych realizowanych w 2016 roku

  • szczegółowy zakres prac remontowych realizowanych w 2016 roku
  • przyczyny realizacji remontu mieszkania w 2016 roku
  • wydatki przeznaczone na remont realizowany w 2016 roku
  • plany remontowe na rok 2017

Sposób wykonywania prac remontowych

  • prace remontowe wykonywane w systemie gospodarczym oraz przez wykonawców
  • przyczyny samodzielnego wykonania remontu
  • kryteria wyboru wykonawcy
  • korzystanie z usług projektanta wnętrz i jego wpływ na wybór marek materiałów budowlanych
  • znaczenie ceny podczas wyboru materiałów budowlanych

Komunikacja z inwestorami

  • aktywność inwestorów w poszukiwaniu informacji o materiałach budowlanych
  • źródła informacji o materiałach budowlanych
  • czytelnictwo czasopism branżowych

Markety budowlane

  • znajomość wspomagana marketów budowlanych
  • market budowlany pierwszego wyboru
  • wizerunek marketów budowlanych

Część dodatkowa:

Malowanie

  • osoba decydująca o zakupie farb
  • miejsca zakupu farb
  • marki używanych farb
  • podstawowe czynniki wyboru farby
  • rekomendacja marki farb przez wykonawcę
  • wpływ projektanta wnętrz na wybór marki farb
  • źródła informacji o malowaniu (inwestorzy wykonujący prace w systemie gospodarczym)
  • komunikacja z malującymi (źródła informacji o materiałach budowlanych, czytelnictwo czasopism branżowych)

Montaż płytek ściennych / podłogowych

  • osoba decydująca o zakupie płytek
  • miejsca zakupu płytek
  • marki używanych płytek
  • podstawowe czynniki wyboru płytek
  • rekomendacja marki płytek przez wykonawcę
  • wpływ projektanta wnętrz na wybór marki płytek
  • źródła informacji o kładzeniu płytek (inwestorzy wykonujący prace w systemie gospodarczym)
  • komunikacja z inwestorami kupującymi płytki (źródła informacji o materiałach budowlanych, czytelnictwo czasopism branżowych)

Montaż paneli

  • osoba decydująca o zakupie paneli
  • miejsca zakupu paneli
  • marki używanych paneli
  • podstawowe czynniki wyboru paneli
  • rekomendacja marki paneli przez wykonawcę
  • wpływ projektanta wnętrz na wybór marki paneli
  • źródła informacji o montażu paneli (inwestorzy wykonujący prace w systemie gospodarczym)
  • komunikacja z kupującymi panele (źródła informacji o materiałach budowlanych, czytelnictwo czasopism branżowych)

Montaż podłogi drewnianej

  • osoba decydująca o zakupie podłogi
  • miejsca zakupu podłogi
  • marki używanych podłóg
  • podstawowe czynniki wyboru podłogi
  • rekomendacja marki podłogi przez wykonawcę
  • wpływ projektanta wnętrz na wybór marki podłogi
  • źródła informacji o montażu podłogi (inwestorzy wykonujący prace w systemie gospodarczym)
  • komunikacja z kupującymi podłogi (źródła informacji o materiałach budowlanych, czytelnictwo czasopism branżowych)

Montaż ceramiki sanitarnej

  • osoba decydująca o zakupie ceramiki
  • miejsca zakupu ceramiki
  • marki montowanej ceramiki
  • czynniki wyboru ceramiki
  • rekomendacja marki ceramiki przez wykonawcę
  • wpływ architekta wnętrz na wybór marki ceramiki
  • źródła informacji o montażu ceramiki (inwestorzy wykonujący prace w systemie gospodarczym)
  • komunikacja z kupującymi ceramikę (źródła informacji o materiałach budowlanych, czytelnictwo czasopism branżowych)
Zapytaj o cenę

BCMM Omnibud Dekarze 2017

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 03/02/2017

Raport powstał w oparciu o wyniki ilościowych badań marketingowych, realizowanych w ramach cyklicznego projektu badawczego BCMM OMNIBUD metodą wywiadu telefonicznego wspomaganego komputerowo (CATI). Badanie przeprowadzono w styczniu 2017 roku.

Próba badawcza: 382 właścicieli / zarządzających firmami dekarskimi, ogólnopolska, reprezentatywna dla dekarzy w Polsce.

Wszystkie informacje zawarte w raporcie prezentowane są porównawczo razem z wynikami badań dekarzy przeprowadzonych przez BCMM w latach 2012-2016.

Raport zawiera następujące dane:

Część podstawowa

Ocena sytuacji rynkowej

  • ocena sytuacji rynkowej w 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016 roku
  • przewidywania co do sytuacji rynkowej w 2017 roku vs przewidywania deklarowane w latach poprzednich (pozycja firmy na rynku, ceny pokryć dachowych, ceny usług dekarskich, popyt na rynku, zatrudnienie w firmie respondenta)

Komunikacja z dekarzami

  • wykorzystywane źródła informacji branżowej
  • najczęściej wykorzystywane źródło informacji branżowej
  • czytelnictwo prasy dekarskiej (Dachy; Fachowy Dekarz & Cieśla; Nasz Dekarz; Warstwy – Dachy i Ściany)
  • czytelnictwo prasy budowlanej (Forum Budowlane; Izolacje; Materiały Budowlane; Murator)
  • częstotliwość korzystania z internetu
  • wykorzystywane portale branżowe (dachy.info.pl; dachy.org; dekarz.com.pl; e-dach.pl; fachowydekarz.pl)

Profil firm dekarskich

  • profil właściciela / zarządzającego (płeć, wiek, wykształcenie)
  • czas działalności firmy na rynku
  • wielkość firmy względem zatrudnienia
  • struktura realizowanych prac budowlanych

Część dodatkowa - stosowanie i rekomendacja producentów materiałów budowlanych przez dekarzy

  • producentów blachodachówek
  • producentów dachówek ceramicznych i cementowych
  • producentów gontów/dachówek bitumicznych
  • producentów okien dachowych
  • producentów wełny mineralnej
  • producentów orynnowania PVC
  • producentów rynien stalowych

Każda kategoria asortymentowa obejmuje następujące informacje*:

  • stosowani producenci w 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016 roku
  • najczęściej wykorzystywany producent w 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016 roku
  • wskaźnik rekomendacji producenta w 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016 roku, analiza prowadzona metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, neutralnych, krytyków marki)


* oprócz danych dla wełny i orynnowania PVC - brak informacji za rok 2014 ; oprócz danych dla rynien stalowych – dane tylko za 2016 rok

W części dotyczącej blachodachówek wyniki uwzględniają marki : Balex Metal; Blachdom Plus; Blachodach ; Blachotrapez; Blachprofil 2; Blachstal; Blachy Pruszyński; Bratex; Budmat; Finco-Stal; Florian Centrum; Lindab; Plannja; Regamet ; Ruukki

W części dotyczącej dachówek wyniki uwzględniają marki : Bogen ; Creaton ; Euronit ; IBF ; Meyer-Holsen ; Monier / Braas ; Nelskamp ; Roben ; Tondach ; Wienerberger / Koramic

W części dotyczącej gontów/dachówek bitumicznych wyniki uwzględniają marki : Icopal ; Iko ; Isola ; Izolacja Jarocin ; Katepal ; Kerabit ; Matizol ; Onduline ; Owens Corning ; TechnoNicol ; Werner

W części dotyczącej okien dachowych wyniki uwzględniają marki : Fakro, Okpol, Roto, Velux
W części dotyczącej wełny mineralnej wyniki uwzględniają marki : Isover ; Isoroc ; Knauf ; Paroc ; Petralana ; Rockwool ; Rotaflex ; Schwenk / Climowool ; Ursa

W części dotyczącej orynnowania PVC wyniki uwzględniają marki : Braas ; Cellfast ; Galeco ; Gamrat ; Kaczmarek ; Marley ; Nicoll ; Plastmo ; Profil Piła ; Scala ; Wavin

W części dotyczącej rynien stalowych wyniki uwzględniają marki : Aquaplast (system Victoria) ; Balex Metal (system Wijo) ; Blachodach (system Kaskada) ; Blachy Pruszyński (system Niagara) ; Blachprofil 2 (system Inguri) ; Bratex (system Struga) ; Budmat (system Flamingo) ; Galeco (system Galeco Stal) ; Gamrat (system Stalgam) ; Lindab (system Rainline) ; Plannja / Ruukki (system Siba) ; Plast-Dach (system Assa) ; Plastmo (system Plastal) ; Raiko (system Raiko Premium) ; Wavin (Kanion Stal)

Zapytaj o cenę

Branża Optyczna

Raporty syndykowane - realizowane dla wielu odbiorców, dostępne w atrakcyjnej cenie!

Optykbus -soczewki okularowe 2021

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 16/09/2021

Badanie przeprowadzono w sierpniu 2021 roku na reprezentatywnej próbie n=400 salonów optycznych.

Raport zawiera następujące dane:

  • znajomość dostawców soczewek okularowych (spontaniczna, top of mind i wspomagana)
  • wskaźnik penetracji rynkowej dostawców soczewek okularowych (liczba salonów regularnie i okazjonalnie kupujących soczewki)
  • najczęściej rekomendowana marka soczewek jednoogniskowych i progresywnych
  • ocena działalności dostawców soczewek (m.in. ocena jakości soczewek i szerokości asortymentu, poziomu cen, realizacji zamówień, działań promocyjnych i obsługi klienta)
  • nowość: ocena wsparcia udzielanego optykom przez dostawców soczewek okularowych podczas stanu epidemii
  • wskaźnik lojalności Net Promoter Score
  • wykorzystywane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • czytelnictwo prasy branżowej
  • częstotliwość korzystania z internetu
  • źródła informacji w internecie
  • zasięg portali branżowych i profili FB
  • posiadane automaty szlifierskie (typ, marka, wiek)
  • dostawcy akcesoriów optycznych
  • wyposażenie gabinetu do badania refrakcji (urządzenia, marka autorefraktometru, planowane zakupy)
  • przekroje powyższych zmiennych w ujęciu regionalnym, wielkości miasta, w którym zlokalizowana jest placówka, wielkości zatrudnienia, przeciętnej liczy par okularów sprzedawanych dziennie
Zapytaj o cenę

Optykbus - soczewki okularowe 2020

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 09/09/2020

Badanie przeprowadzono w sierpniu 2020 roku na reprezentatywnej próbie n=401 salonów optycznych.

Raport zawiera następujące dane:

  • znajomość dostawców soczewek okularowych (spontaniczna, top of mind i wspomagana)
  • wskaźnik penetracji rynkowej dostawców soczewek okularowych (liczba salonów regularnie i okazjonalnie kupujących soczewki)
  • najczęściej rekomendowana marka soczewek jednoogniskowych i progresywnych
  • ocena działalności dostawców soczewek (m.in. ocena jakości soczewek i szerokości asortymentu, poziomu cen, realizacji zamówień, działań promocyjnych i obsługi klienta)
  • NOWOŚĆ: ocena wsparcia udzielanego optykom przez dostawców soczewek okularowych podczas stanu epidemii
  • wskaźnik lojalności Net Promoter Score
  • wykorzystywane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • czytelnictwo prasy branżowej
  • częstotliwość korzystania z internetu
  • źródła informacji w internecie
  • zasięg portali branżowych i profili FB
  • posiadane automaty szlifierskie (typ, marka, wiek)
  • dostawcy akcesoriów optycznych
  • wyposażenie gabinetu do badania refrakcji (urządzenia, marka autorefraktometru, planowane zakupy)
  • przekroje powyższych zmiennych w ujęciu regionalnym, wielkości miasta, w którym zlokalizowana jest placówka, wielkości zatrudnienia, przeciętnej liczy par okularów sprzedawanych dziennie
Zapytaj o cenę

Rynek okularów korekcyjnych w Polsce - kompendium

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 30/04/2020

Raport zawiera następujące informacje:

Wielkość i pojemność rynku okularów korekcyjnych

  • wielkość rynku użytkowników okularów
  • struktura rynku użytkowników okularów
  • pojemność rynku okularów korekcyjnych

Zachowania nabywcze na rynku okularów korekcyjnych

  • częstotliwość zakupu i okres użytkowania okularów
  • powody zakupu okularów
  • kompletny vs. częściowy zakup okularów
  • koszt zakupu posiadanych okularów
  • marka posiadanych oprawek okularowych
  • miejsce zakupu okularów
  • czynniki wyboru miejsca zakupu okularów

Dystrybucja okularów korekcyjnych - salony optyczne w Polsce

  • liczba salonów optycznych, w tym liczba optyków niezależnych i sieciowych
  • charakterystyka sieciowych salonów optycznych (m.in. liczba placówek, przychody, zysk, właściciele, zarząd)
  • grupy zakupowe dla optyków

Salony optyczne w internecie

  • salony optyczne w wyszukiwaniach google
  • sieci salonów optycznych w mediach społecznościowych
  • popularne polskie sklepy internetowe (m.in. oferowane produkty, liczba fanów w serwisie FB, właściciele, zarząd)
  • popularne zagraniczne sklepy internetowe

Profil głównych graczy na rynku soczewek okularowych

  • najczęściej rekomendowana marka soczewek przez optyków
  • wartość rynku soczewek okularowych w cenach producentów / dystrybutorów soczewek okularowych  
  • charakterystyka głównych dostawców soczewek okularowych (m.in. przychody, zysk, właściciele, zarząd)

Okulary korekcyjne i soczewki okularowe w internecie

  • okulary korekcyjne i soczewki okularowe w wyszukiwaniach google
  • producenci soczewek okularowych w wyszukiwaniach google
  • soczewki progresywne w wyszukiwaniach google
  • producenci soczewek okularowych w mediach społecznościowych

Profil głównych graczy na rynku oprawek okularowych

  • charakterystyka głównych dostawców oprawek okularowych (m.in. przychody, zysk, właściciele, zarząd)

Oprawki okularowe w internecie

  • oprawki okularowe w wyszukiwaniach google
  • marki oprawek okularowych w wyszukiwaniach google
  • producenci oprawek okularowych w mediach społecznościowych

Badanie zrealizowano w oparciu o:

analizę danych wtórnych (dane GUS, prasa i portale branżowe, dane udostępniane w KRS) – pozyskano informacje dotyczące ludności Polski, użytkowania okularów korekcyjnych, salonów optycznych, głównych dostawców soczewek i oprawek okularowych,

badanie bezpośrednie użytkowników okularów korekcyjnych przeprowadzone techniką CAWI na próbie n=857 osób, kobiet i mężczyzn w wieku od 15 do 75 lat,

analizę danych na temat aktywności w sieci internet, zebranych za pomocą specjalistycznych narzędzi: Google AdWords, KW Finder, Ubersuggest.

, wykształcenie, itd.)

Zapytaj o cenę

Rynek oprawek okularowych w Polsce

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 15/10/2019

Badanie przeprowadzono w II połowie 2019 roku techniką ankiety CAWI, na reprezentatywnej próbie n=857 użytkowników okularów. Dodatkowo przeprowadzono analizę danych wtórnych GUS dotyczących ludności Polski i użytkowania okularów korekcyjnych.

Raport zawiera następujące dane:

Rynek oprawek okularowych

  • wielkość rynku użytkowników okularów
  • struktura rynku użytkowników okularów
  • pojemność rynku oprawek okularowych

Zachowania nabywcze na rynku oprawek okularowych

  • częstotliwość zakupu i okres użytkowania okularów
  • powody zakupu okularów
  • kompletny vs. częściowy zakup okularów
  • koszt zakupu posiadanych okularów, w tym oprawek i soczewek
  • sposób zakupu oprawek okularowych
  • miejsce zakupu oprawek okularowych
  • czynniki wyboru miejsca zakupu oprawek okularowych

Czynniki wyboru oprawek okularowych

  • znaczenie wyboru oprawek okularowych przy zakupie okularów
  • źródła informacji na temat oprawek okularowych
  • typ posiadanych oprawek okularowych
  • preferencje dotyczące wyglądu oprawek okularowych
  • czynniki wpływające na wybór oprawek okularowych
  • zastrzeżenia do obecnie użytkowanych oprawek okularowych

Marka oprawek okularowych

  • marka posiadanych oprawek okularowych
  • znajomość spontaniczna marek oprawek okularowych
  • znajomość wspomagana wybranych marek oprawek okularowych
  • wizerunek wybranych marek oprawek okularowych

Aneks

  • przekroje wybranych zmiennych względem danych metryczkowych (płeć, wiek, wykształcenie, itd.)
Zapytaj o cenę

Optykbus 2019 - soczewki okularowe

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 30/07/2019

Badanie przeprowadzono w lipcu 2019 roku na reprezentatywnej próbie n=400 salonów optycznych.

Raport zawiera następujące dane:

  • znajomość dostawców soczewek okularowych (spontaniczna, top of mind i wspomagana)
  • penetracja zakładów optycznych przez dostawców soczewek okularowych (liczba dostawców i intensywność współpracy - stała, okazjonalna)
  • najczęściej rekomendowana marka soczewek jednoogniskowych i progresywnych
  • ocena działalności dostawców soczewek (m.in. ocena jakości soczewek i szerokości asortymentu,  poziomu cen, realizacji zamówień, działań promocyjnych i obsługi klienta)
  • wskaźnik lojalności Net Promoter Score
  • wykorzystywane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • czytelnictwo prasy branżowej
  • częstotliwość korzystania z internetu
  • źródła informacji w internecie
  • posiadane automaty szlifierskie (bezszablonowe, szablonowe, marka, wiek)
  • dostawcy akcesoriów optycznych
  • wyposażenie gabinetu do badania refrakcji (posiadane urządzenia, marka autorefraktometru, planowane zakupy)

przekroje powyższych zmiennych w ujęciu regionalnym, wielkości miasta, w którym zlokalizowana jest placówka, wielkości zatrudnienia, przeciętnej liczy par sprzedawanych okularów

Zapytaj o cenę

Optykbus 2018 - soczewki okularowe

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 23/08/2019

Badanie przeprowadzono w lipcu 2018 roku na reprezentatywnej próbie n=400 salonów optycznych.

Raport zawiera następujące dane:

  • znajomość dostawców soczewek okularowych (spontaniczna, top of mind i wspomagana)
  • penetracja zakładów optycznych przez dostawców soczewek okularowych (liczba dostawców i intensywność współpracy - stała, okazjonalna)
  • najczęściej rekomendowana marka soczewek jednoogniskowych i progresywnych
  • ocena działalności dostawców soczewek (m.in. ocena jakości soczewek i szerokości asortymentu,  poziomu cen, realizacji zamówień, działań promocyjnych i obsługi klienta)
  • wskaźnik lojalności Net Promoter Score
  • wykorzystywane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • czytelnictwo prasy branżowej - częstotliwość korzystania z internetu
  • źródła informacji w internecie (portale branżowe, profile FB)
  • posiadane automaty szlifierskie (bezszablonowe, szablonowe, marka, wiek)
  • dostawcy akcesoriów optycznych
  • wyposażenie gabinetu do badania refrakcji (posiadane urządzenia, marka autorefraktometru, planowane zakupy)

przekroje powyższych zmiennych w ujęciu regionalnym, wielkości miasta, w którym zlokalizowana jest placówka, wielkości zatrudnienia, przeciętnej liczy par sprzedawanych okularów

Zapytaj o cenę

Internauci na rynku optycznym - 2018

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 30/01/2018

Badanie opierało się na analizie danych zastanych w sieci internet, zebranych za pomocą specjalistycznych narzędzi: Google Trends, Google AdWords, KW Finder oraz Brand24.

Raport liczy 100 stron i zawiera następujące informacje :

Metody korekcji wad wzroku w internecie

  • wyszukiwane w internecie frazy dotyczące metod korekcji wzroku
  • powiązane wyszukiwania w Google dotyczące wad wzroku i metod ich korekcji
  • wzmianki dotyczące metod korekcji wzroku w internecie
  • wyszukiwane w internecie frazy dotyczące wad wzroku

Soczewki okularowe w internecie

  • frazy dotyczące soczewek okularowych w wyszukiwaniach Google
  • frazy dotyczące soczewek progresywnych w wyszukiwaniach Google
  • marki soczewek okularowych w wyszukiwaniach Google
  • powiązane wyszukiwania w Google dotyczące soczewek okularowych
  • liczba i miejsca publikacji wzmianek o markach soczewek okularowych w internecie
  • liczba fanów i aktywność marek soczewek okularowych w social media

Soczewki kontaktowe w internecie

  • frazy dotyczące soczewek kontaktowych w wyszukiwaniach Google
  • marki soczewek kontaktowych w wyszukiwaniach Google
  • powiązane wyszukiwania w Google dotyczące soczewek kontaktowych
  • liczba i miejsca publikacji wzmianek o markach soczewek kontaktowych w internecie
  • liczba fanów i aktywność marek soczewek kontaktowych w social media

Salony optyczne w internecie

  • frazy dotyczące salonów optycznych w wyszukiwaniach Google
  • powiązane wyszukiwania w Google dotyczące salonów optycznych
  • liczba i miejsca publikacji wzmianek o salonach optycznych w internecie
  • liczba fanów i aktywność salonów optycznych w social media
Zapytaj o cenę

Optykbus 2017 - soczewki okularowe

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 11/09/2017

Badanie przeprowadzono w sierpniu 2017 roku na próbie 400 właścicieli lub kierowników zakładów optycznych.

Raport zawiera następujące dane:

  • znajomość dostawców soczewek okularowych (spontaniczna, top of mind i wspomagana)
  • penetracja zakładów optycznych przez dostawców soczewek okularowych (liczba dostawców i intensywność współpracy - stała, okazjonalna)
  • najczęściej rekomendowana marka soczewek jednoogniskowych i progresywnych
  • ocena działalności dostawców soczewek (m.in. ocena jakości soczewek i szerokości asortymentu, poziomu cen, realizacji zamówień, działań promocyjnych i obsługi klienta)
  • wskaźnik lojalności Net Promoter Score
  • wykorzystywane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • czytelnictwo prasy branżowej - częstotliwość korzystania z internetu
  • źródła informacji w internecie (portale branżowe, profile FB)
  • posiadane automaty szlifierskie (bezszablonowe, szablonowe, marka, wiek)
  • dostawcy akcesoriów optycznych
  • Nowość ! Wyposażenie gabinetu do badania refrakcji (urządzenia, marka autorefraktometru, planowane zakupy)

przekroje powyższych zmiennych w ujęciu regionalnym, wielkości miasta, w którym zlokalizowana jest placówka, wielkości zatrudnienia, przeciętnej liczy par sprzedawanych okularów

Zapytaj o cenę

Internauci na rynku optycznym - 2017

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 21/04/2017

Badanie opierało się na analizie danych zastanych w sieci internet, zebranych za pomocą specjalistycznych narzędzi: Google Trends, Google AdWords, KW Finder oraz Brand24.

Raport liczy 89 stron i zawiera następujące informacje :

Metody korekcji wad wzroku w internecie

  • wyszukiwane w internecie frazy dotyczące metod korekcji wzroku
  • powiązane wyszukiwania w Google dotyczące wad wzroku i metod ich korekcji
  • wzmianki dotyczące metod korekcji wzroku w internecie
  • wyszukiwane w internecie frazy dotyczące wad wzroku

Soczewki okularowe w internecie

  • frazy dotyczące soczewek okularowych w wyszukiwaniach Google
  • frazy dotyczące soczewek progresywnych w wyszukiwaniach Google
  • marki soczewek okularowych w wyszukiwaniach Google
  • powiązane wyszukiwania w Google dotyczące soczewek okularowych
  • liczba i miejsca publikacji wzmianek o markach soczewek okularowych w internecie
  • liczba fanów i aktywność marek soczewek okularowych w social media

Soczewki kontaktowe w internecie

  • frazy dotyczące soczewek kontaktowych w wyszukiwaniach Google
  • marki soczewek kontaktowych w wyszukiwaniach Google
  • powiązane wyszukiwania w Google dotyczące soczewek kontaktowych
  • liczba i miejsca publikacji wzmianek o markach soczewek kontaktowych w internecie
  • liczba fanów i aktywność marek soczewek kontaktowych w social media

Salony optyczne w internecie

  • frazy dotyczące salonów optycznych w wyszukiwaniach Google
  • powiązane wyszukiwania w Google dotyczące salonów optycznych
  • liczba i miejsca publikacji wzmianek o salonach optycznych w internecie
  • liczba fanów i aktywność salonów optycznych w social media
Zapytaj o cenę

Optykbus 2016 - soczewki okularowe

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 12/09/2016

badanie przeprowadzono w sierpniu 2016 roku wśród 400 właścicieli lub kierowników zakładów optycznych.

Raport zawiera następujące dane:

  • znajomość dostawców soczewek okularowych (spontaniczna, top of mind i wspomagana)
  • penetrację zakładów optycznych przez dostawców (liczba dostawców i intensywność współpracy - stała, okazjonalna)
  • najczęściej rekomendowaną marka soczewek jednoogniskowych i progresywnych
  • ocenę działalności dostawców soczewek (m.in. ocena jakości soczewek i szerokości asortymentu, poziomu cen, realizacji zamówień, działań promocyjnych i obsługi klienta)
  • wskaźnik lojalności Net Promoter Score
  • wykorzystywane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • czytelnictwo prasy branżowej
  • częstotliwość korzystania z internetu
  • źródła informacji w internecie (portale branżowe, fora dyskusyjne, FB)
  • posiadane automaty szlifierskie (bezszablonowe, szablonowe, marka, wiek)
  • dostawcy akcesoriów optycznych
  • przekroje powyższych zmiennych w ujęciu regionalnym, wielkości miasta, w którym zlokalizowana jest placówka, wielkości zatrudnienia, przeciętnej liczy par sprzedawanych okularów
Zapytaj o cenę

Internauci na rynku optycznym 2016

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 15/04/2016

Raport zawiera następujące dane:

Wady wzroku i ich korekcja w internecie

  • wyszukiwane w internecie informacje dotyczące wad wzroku
  •  wyszukiwane w internecie informacje dotyczące metod korekcji wzroku
  • wzmianki dotyczące metod korekcji wzroku w internecie

Soczewki okularowe w internecie

  • frazy dotyczące soczewek okularowych w wyszukiwaniach Google w roku 2015
  • frazy dotyczące okularów progresywnych w wyszukiwaniach Google w roku 2015
  • marki soczewek okularowych w wyszukiwaniach Google w roku 2015
  • liczba, kontekst i miejsca publikacji wzmianek o markach soczewek okularowych w internecie
  • liczba fanów i aktywność marek soczewek okularowych w social media

Soczewki kontaktowe w internecie

  • frazy dotyczące soczewek kontaktowych w wyszukiwaniach Google w roku 2015
  • marki soczewek kontaktowych w wyszukiwaniach Google w roku 2015
  • liczba, kontekst i miejsca publikacji wzmianek o markach soczewek kontaktowych w internecie
  • liczba fanów i aktywność marek soczewek kontaktowych w social media

Salony optyczne w internecie

  • frazy dotyczące salonów optycznych w wyszukiwaniach Google w roku 2015
  • liczba wzmianek o salonach optycznych w internecie
  • liczba fanów i aktywność salonów optycznych w social media

Badanie opierało się na analizie danych zastanych w sieci internet, zebranych za pomocą specjalistycznych narzędzi: Google Trends, Google AdWords, SoTrender oraz Brand24.

Zapytaj o cenę

Optykbus 2015 - soczewki okularowe

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 23/09/2015

badanie przeprowadzono w sierpniu 2015 roku wśród 400 właścicieli lub kierowników zakładów optycznych.
Raport zawiera następujące dane:

  • znajomość dostawców soczewek okularowych (spontaniczna, top of mind i wspomagana)
  • penetrację zakładów optycznych przez dostawców (liczba dostawców i intensywność współpracy - stała, okazjonalna)
  • najczęściej rekomendowany producent / marka soczewek jednoogniskowych i progresywnych
  • ocenę działalności dostawców soczewek (m.in. ocena produktu, poziomu cen, realizacji zamówień, działań promocyjnych i obsługi klienta)
  • wskaźnik lojalności / zadowolenia Net Promoter Score
  • kryteria wyboru dostawcy soczewek
  • wykorzystywane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • preferowane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • czytelnictwo prasy branżowej
  • posiadanie komputera i korzystanie z internetu
  • posiadane automaty szlifierskie (bezszablonowe, szablonowe, marka, wiek)
  • dostawcy akcesoriów optycznych
  • przekroje powyższych zmiennych w ujęciu regionalnym, wielkości miasta, w którym zlokalizowana jest placówka, wielkości zatrudnienia, przeciętnej liczy par sprzedawanych okularów
Zapytaj o cenę

Zachowania i preferencje użytkowników okularów 2015

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 15/07/2015

badanie przeprowadzono w czerwcu 2015 roku na próbie 800 użytkowników okularów techniką CAWI.

Raport zawiera następujące dane:

Zachowania nabywcze użytkowników okularów

  • częstotliwość zakupu okularów
  • liczba użytkowanych par okularów
  • powody zakupu okularów
  • postawy wobec zakupu okularów
  • wydatki na zakup okularów
  • korzystanie z gotowych okularów
  • skłonność do noszenia soczewek kontaktowych
  • znaczenie wyboru oprawek i soczewek okularowych
  • źródła informacji na temat okularów

Wiedza na temat soczewek okularowych

  • znajomość spontaniczna producentów soczewek okularowych
  • znajomość asystowana producentów soczewek okularowych
  • zapamiętanie kampanii reklamowych wybranych marek soczewek okularowych
  • znajomość asystowana marek soczewek fotochromowych
  • znajomość spontaniczna powłok okularowych
  • znajomość asystowana powłok okularowych
  • subiektywne postrzeganie poziomu wiedzy na temat soczewek okularowych

Posiadane soczewki okularowe

  • posiadane soczewki okularowe
  • posiadane powłoki w okularach
  • marka posiadanych soczewek okularowych
  • czynniki wyboru soczewek okularowych
  • wpływ optyka na wybór soczewek okularowych

Postawy wobec soczewek progresywnych

  • rozważanie zakupu soczewek progresywnych
  • powody nie rozważania zakupu soczewek progresywnychv
  • powody nie zdecydowania się na zakup soczewek progresywnych

Posiadane oprawki okularowe

  • znajomość spontaniczna marek oprawek okularowych
  • posiadana marka oprawek okularowych
  • posiadany typ oprawek okularowych
  • czynniki wyboru oprawek okularowych
  • wpływ optyka na wybór oprawek okularowych

VI. Miejsce zakupu okularów

  • znajomość asystowana sieciowych salonów optycznych
  • miejsce zakupu okularów
  • czynniki wyboru miejsca zakupu okularów
  • lojalność wobec miejsca zakupu okularów
  • zadowolenie z miejsca zakupu okularów

Posiadane okulary przeciwsłoneczne

  • typ posiadanych okularów przeciwsłonecznych
  • najczęstsze miejsce zakupu okularów przeciwsłonecznych
  • czynniki wyboru okularów przeciwsłonecznych
  • koszt zakupu ostatniej pary okularów przeciwsłonecznych
  • znajomość wskaźnika E-SPF

Aneks - przekroje wybranych zmiennych względem danych metryczkowych

Istnieje możliwość zakupu wybranej części raportu, cena kalkulowana indywidualnie w zależności od zakresu pożądanych informacji.

Zapytaj o cenę

Internauci na rynku optycznym

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 14/01/2015

Raport zawiera następujące dane:

Wady wzroku internautów

  • odsetek internautów z wadą wzroku na tle populacji mieszkańców Polski
  • wyszukiwane w internecie informacje dotyczące wad wzroku
  • metody korekcji wad wzroku wśród internautów na tle populacji mieszkańców Polski
  • wyszukiwane w internecie informacje dotyczące metod korekcji wzroku

Soczewki okularowe w internecie

  • frazy dotyczące soczewek okularowych w wyszukiwaniach Google w roku 2014
  • frazy dotyczące okularów progresywnych w wyszukiwaniach Google w roku 2014
  • marki soczewek okularowych w wyszukiwaniach Google w roku 2014
  • liczba wzmianek o markach soczewek okularowych w internecie
  • liczba fanów i aktywność marek soczewek okularowych w serwisie Facebook

Soczewki kontaktowe w internecie

  • frazy dotyczące soczewek kontaktowych w wyszukiwaniach Google w roku 2014
  • marki soczewek kontaktowych w wyszukiwaniach Google w roku 2014
  • liczba wzmianek o markach soczewek kontaktowych w internecie
  • liczba fanów i aktywność marek soczewek kontaktowych w serwisie Facebook

Salony optyczne w internecie

  • wybrane salony optyczne w wyszukiwaniach Google w roku 2014
  • liczba wzmianek na temat salonów optycznych w internecie
  • liczba fanów i aktywność salonów optycznych w serwisie Facebook

Metodologia:
pierwsza część badania dotycząca wad wzroku i sposobów ich korygowania realizowana była na reprezentatywnej próbie 1000 internautów w wieku 18+ za pomocą techniki ankiety internetowej (CAWI). Badanie przeprowadzono w listopadzie 2014 roku. W raporcie przytoczono również wyniki reprezentatywnych badań Polaków, zrealizowanych przez BCMM w 2013 roku na próbie n=2006 osób techniką CATI.

druga część badania dotycząca działań producentów soczewek kontaktowych i okularowych w internecie opierała się na analizie danych zastanych w sieci internet, zebranych za pomocą specjalistycznych narzędzi: Google Trends, Google AdWords oraz Brand24.

Zapytaj o cenę

Optykbus 2014 - soczewki okularowe

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 10/06/2014

Badanie przeprowadzono w lipcu 2014 roku wśród 409 właścicieli lub kierowników zakładów optycznych.

Raport zawiera następujące dane:

  • znajomość dostawców soczewek okularowych (spontaniczna i wspomagana)
  • penetrację zakładów optycznych przez dostawców (liczba dostawców i intensywność współpracy - stała, okazjonalna)
  • najczęściej rekomendowany producent / marka soczewek  jednoogniskowych i wieloogniskowych
  • ocenę działalności dostawców soczewek (m.in. ocena produktu, poziomu cen, warunków kontraktacji, realizacji zamówień, działań promocyjnych i obsługi klienta)
  • wskaźnik lojalności / zadowolenia Net Promoter Score
  • kryteria wyboru dostawcy soczewek
  • wykorzystywane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • preferowane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • czytelnictwo prasy branżowej
  • posiadanie komputera i korzystanie z internetu
  • posiadane automaty szlifierskie (bezszablonowe, szablonowe, marka, wiek)
  • dostawcy akcesoriów optycznych
  • przekroje powyższych zmiennych w ujęciu regionalnym, wielkości miasta, w którym zlokalizowana jest placówka, wielkości zatrudnienia, przeciętnej liczy par sprzedawanych okularów
Zapytaj o cenę

Postawy i zachowania okulistów zwiazane z rekomendacją soczewek okularowych

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 10/06/2014

Badanie przeprowadzono w maju 2014 roku na próbie 200 okulistów, niezwiązanych z salonami optycznymi (respondenci pracują wyłącznie w poradniach okulistycznych, w szpitalach na oddziałach okulistycznych, w gabinetach okulistycznych niezwiązanych z salonem optycznym)

Raport zawiera następujące dane:

Postawy i zachowania okulistów związane z rekomendacją soczewek okularowych

  • postawy okulistów wobec rekomendacji soczewek okularowych
  • postawy wobec rekomendacji marki soczewek okularowych
  • zachowania związane z rekomendacją marki soczewek okularowych

Znajomość i wizerunek wybranych producentów soczewek okularowych

  • znajomość spontaniczna producentów soczewek okularowych
  • producent top of mind soczewek okularowych
  • znajomość wspomagana producentów soczewek okularowych
  • wizerunek wybranych producentów soczewek okularowych

Zachowania okulistów związane z rekomendacją soczewek progresywnych i fotochromowych

  • rekomendacja soczewek progresywnych
  • rekomendacja soczewek fotochromowych
  • znajomość spontaniczna marek fotochromów
  • znajomość wspomagana marek fotochromów

Komunikacja z okulistami

  • poszukiwanie informacji na temat soczewek okularowych preferowane działania informacyjne producentów soczewek okularowych
  • działania marketingowe producentów soczewek okularowych podczas kongresów
  • czytelnictwo prasy branżowej
Zapytaj o cenę

Optykbus 2013 - soczewki okularowe

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 26/08/2013

Badanie przeprowadzono w lipcu i sierpniu 2013 roku wśród 403 właścicieli lub kierowników zakładów optycznych.

Raport zawiera następujące dane:

  • znajomość dostawców soczewek okularowych (spontaniczna i wspomagana)
  • penetrację zakładów optycznych przez dostawców (liczba dostawców i intensywność współpracy - stała, okazjonalna)
  • najczęściej rekomendowany producent / marka soczewek jednoogniskowych i wieloogniskowych
  • ocenę działalności dostawców soczewek (m.in. ocena produktu, poziomu cen, warunków kontraktacji, realizacji zamówień, działań promocyjnych i obsługi klienta)
  • wskaźnik lojalności / zadowolenia Net Promoter Score
  • kryteria wyboru dostawcy soczewek
  • wykorzystywane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • preferowane źródła informacji o soczewkach okularowych
  • czytelnictwo prasy branżowej
  • posiadanie komputera i korzystanie z internetu
  • posiadane automaty szlifierskie (bezszablonowe, szablonowe, marka, wiek)
  • dostawcy akcesoriów optycznych
  • przekroje powyższych zmiennych w ujęciu regionalnym, wielkości miasta, w którym zlokalizowana jest placówka, wielkości zatrudnienia, przeciętnej liczy par sprzedawanych okularów
Zapytaj o cenę

Zachowania i preferencje użytkowników okularów 2013

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 26/08/2013

Raport zawiera następujące dane:

Część I : rynek użytkowników okularów korekcyjnych
(badanie metodą CATI na reprezentatywnej próbie n=2006 dorosłych mieszkańców Polski)

  • odsetek osób z wadą wzroku
  • rodzaj wady wzroku
  • sposób korekcji wady wzroku (odsetek osób noszących okulary, soczewki kontaktowe, okulary i soczewki kontaktowe)
  • szacunkowa liczba osób noszących okulary ogółem, w przekrojach względem płci, wieku, miejsca zamieszkania
  • odsetek osób świadomych wady wzroku ale nie noszących okularów / soczewek

Część II : zachowania nabywcze użytkowników okularów
(badanie metodą PAPI na próbie n=600 użytkowników okularów korekcyjnych)

Zachowania nabywcze użytkowników okularów

  • częstotliwość zakupu okularów
  • liczba użytkowanych par okularów
  • powody zakupu okularów
  • postawy wobec zakupu okularówwydatki na zakup okularów
  • dofinansowanie zakupu soczewek okularowych
  • zadowolenie z użytkowanych okularów
  • skłonność do noszenia soczewek kontaktowych
  • znaczenie wyboru oprawek i soczewek okularowych
  • źródła informacji na temat okularów

Wiedza na temat soczewek okularowych

  • znajomość spontaniczna producentów soczewek okularowych
  • znajomość asystowana producentów soczewek okularowych
  • znajomość asystowana marek soczewek fotochromowych
  • znajomość asystowana powłok okularowych
  • subiektywne postrzeganie poziomu wiedzy na temat soczewek okularowych

Posiadane soczewki okularowe

  • posiadane soczewki okularowe (konstrukcja, materiał, barwienie)
  • posiadane powłoki w okularach
  • marka posiadanych soczewek okularowych
  • czynniki wyboru soczewek okularowych
  • wpływ optyka na wybór soczewek okularowych

Postawy wobec soczewek progresywnych

  • rozważanie zakupu soczewek progresywnych
  • powody nie rozważania zakupu soczewek progresywnych
  • powody nie zdecydowania się na zakup soczewek progresywnych

Posiadane oprawki okularowe

  • znajomość spontaniczna marek oprawek okularowych
  • posiadana marka oprawek okularowych
  • posiadany typ oprawek okularowych
  • czynniki wyboru oprawek okularowych
  • wpływ optyka na wybór oprawek okularowych

Miejsce zakupu okularów

  • znajomość asystowana sieciowych salonów optycznych
  • miejsce zakupu okularów
  • czynniki wyboru miejsca zakupu okularów
  • segmentacja respondentów względem czynników wyboru
  • miejsca zakupu okularów
  • lojalność wobec miejsca zakupu okularów
  • zadowolenie z miejsca zakupu okularów

Segmentacja cenowa nabywców okularów

  • charakterystyka zachowań i postaw wyodrębnionych segmentów rynku

Aneks - przekroje wybranych zmiennych względem danych metryczkowych

Istnieje możliwość zakupu wybranej części raportu, cena kalkulowana indywidualnie w zależności od zakresu pożądanych informacji.

Zapytaj o cenę

Branża Sportowa

Raporty syndykowane - realizowane dla wielu odbiorców, dostępne w atrakcyjnej cenie!

Rynek odzieży i sprzętu narciarskiego 2017

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 01/03/2017

Badanie przeprowadzono na próbie 800 aktywnych narciarzy w wybranych ośrodkach narciarskich w Polsce w styczniu i lutym 2017 r.

Raport zawiera informacje o 8 kategoriach asortymentowych : kurtki, spodnie, bielizna termoaktywna, narty, buty narciarskie, kaski, gogle, kije.

  • odsetek narciarzy używających odzież i sprzęt narciarski poszczególnych marek (penetracja marek kurtek, spodni, bielizny, nart, butów, kasków, gogli i kijów w 2017 roku)
  • porównanie penetracji marek ogółem wśród narciarzy w 2011, 2012, 2013, 2015, 2016 i 2017 roku
  • penetracja marek w 2017 roku względem płci i wieku narciarzy
  • penetracja marek w 2017 roku względem czasu zakupu (w ostatnich 2 sezonach / dawniej)
  • penetracja marek w 2017 roku względem aktywności sportowej narciarzy (liczby dni w roku spędzanych na nartach, wyjazdów zagranicznych, umiejętności narciarskich)
  • czas zakupu odzieży i sprzętu narciarskiego oraz przeciętny wiek używanych produktów
  • miejsce zakupu użytkowanego sprzętu i odzieży (Polska / zagranica ; bezpośrednio / przez internet ; rodzaj sklepu (lista sklepów) ; produkt nowy / używany)
  • miejsce zakupu użytkowanego sprzętu i odzieży względem czasu zakupu (w ostatnich 2 sezonach / dawniej)
  • zrealizowane wydatki na zakup odzieży i sprzętu narciarskiego
  • segmentacja cenowa narciarzy i charakterystyka wyodrębnionych segmentów cenowych
  • profil narciarza - charakterystyka demograficzna, społeczna, ekonomiczna, wyjazdy na narty zagranicę, liczba dnia na nartach w sezonie, umiejętności narciarskie
  • znajomość i rekomendacja wybranych marek odzieży i sprzętu narciarskiego. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki). Wskaźniki znajomości oraz rekomendacji odzieży i sprzętu zaprezentujemy dla marek : 4F, Atomic, Brugi, Dynastar, Head, HiMountain, Hi-Tec, McKinley, Wed’ze, Rossignol, Salomon.
  • znajomość i rekomendacja wybranych sieci sklepów z odzieżą i sprzętem narciarskim. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki). Wskaźniki znajomości oraz rekomendacji sieci sklepów zaprezentujemy dla placówek : Decathlon, GO Sport, Intersport, Martes Sport, Ski Team.

Istnieje możliwość zakupu części raportu dotyczącej wybranej kategorii asortymentowej:

  • rynek kurtek narciarskich + profil narciarza
  • rynek spodni narciarskich + profil narciarza
  • rynek bielizny termoaktywnej + profil narciarza
  • rynek nart + profil narciarza
  • rynek butów narciarskich + profil narciarza
  • rynek kasków narciarskich + profil narciarza
  • rynek gogli narciarskich + profil narciarza
  • rynek kijów narciarskich + profil narciarza


Z uwagi, iż jest to badanie syndykatowe, zainteresowani kupują raport do wykorzystania w wewnętrznych analizach marketingowych, nie otrzymują prawa do publikacji tych wyników, dalszej odsprzedaży, przekazywania stronom trzecim, itd.

Zapytaj o cenę

Rowerzyści – zachowania nabywcze i aktywność sportowa 2016

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 23/11/2016

badanie przeprowadzone zostało techniką ankiety internetowej CAWI na próbie 1000 osób w wieku 15 lat i więcej – aktywnych rowerzystów, tj. przynajmniej raz jeżdżących na rowerze w 2016 roku oraz posiadających własny rower.

Raport zawiera następujące informacje:

I Profil rowerzysty

  • popularność jazdy na rowerze wśród Polaków
  • częstotliwość, cel jazdy na rowerze,
  • towarzystwo innych osób podczas jazdy na rowerze
  • odległość pokonywana podczas jazdy na rowerze, miejsce jazdy na rowerze
  • monitorowanie aktywności rowerowej
  • inne aktywności sportowe podejmowane przez rowerzystów

Zachowania nabywcze na rynku rowerowym

  • znajomość marek rowerów
  • używany typ i marka roweru
  • czas i miejsce zakupu roweru
  • wydatki na zakup roweru

Plany dotyczące zakupu roweru

  • rozważany typ i marka roweru
  • planowane miejsce i kwota na zakup roweru
  • czynniki wyboru roweru

Zachowania nabywcze na rynku odzieży rowerowej

  • znajomość wybranych marek odzieży rowerowej
  • typ użytkowanej odzieży rowerowej
  • miejsce zakupu odzieży rowerowej
  • plany dotyczące zakupu odzieży rowerowej

Posiadane kaski rowerowe

  • posiadanie kasków rowerowych
  • marka posiadanego kasku rowerowego
  • miejsce zakupu kasku rowerowego
  • wydatki na zakup kasku rowerowego

Segmentacja rowerzystów

  • wielkość i charakterystyka wyodrębnionych segmentów rowerzystów

Aneks

  • przekroje badanych zmiennych względem danych metryczkowych
  • struktura próby
Zapytaj o cenę

Rynek odzieży i sprzętu narciarskiego 2016

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 09/03/2016

Badanie przeprowadzono na próbie 801 aktywnych narciarzy w wybranych ośrodkach narciarskich w Polsce w lutym br.

Raport zawiera informacje o 7 kategoriach asortymentowych : kurtki, spodnie, bielizna termoaktywna, narty, buty narciarskie, kaski, gogle.

  • odsetek narciarzy używających odzież i sprzęt narciarski poszczególnych marek (penetracja marek kurtek, spodni, bielizny, nart, butów, kasków i gogli w 2016 roku)
  • porównanie penetracji marek ogółem wśród narciarzy w 2011, 2012, 2013, 2015 i 2016 roku
  • penetracja marek w 2016 roku względem płci i wieku narciarzy
  • penetracja marek w 2016 roku względem czasu zakupu (w ostatnich 2 sezonach / dawniej)
  • penetracja marek w 2016 roku względem aktywności sportowej narciarzy (liczby dni w roku spędzanych na nartach, wyjazdów zagranicznych)
  • czas zakupu odzieży i sprzętu narciarskiego i przeciętny wiek używanych produktów
  • zadowolenie z użytkowanego sprzętu i odzieży
  • miejsce zakupu użytkowanego sprzętu i odzieży (Polska / zagranica ; bezpośrednio / przez internet ; rodzaj sklepu (lista sklepów) ; produkt nowy / używany)
  • miejsce zakupu użytkowanego sprzętu i odzieży względem czasu zakupu (w ostatnich 2 sezonach / dawniej)
  • zrealizowane wydatki na zakup odzieży i sprzętu narciarskiego
  • segmentacja cenowa narciarzy i charakterystyka wyodrębnionych segmentów cenowych
  • profil narciarza
  • charakterystyka demograficzna, społeczna, ekonomiczna, wyjazdy na narty zagranicę, liczba dnia na nartach w sezonie
  • znajomość i rekomendacja wybranych marek odzieży i sprzętu narciarskiego. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki). Wskaźniki znajomości oraz rekomendacji odzieży i sprzętu zaprezentujemy dla marek : 4F, Atomic, Brugi, Dynastar, Head, HiMountain, Hi-Tec, McKinley, Wed’ze, Rossignol, Salomon.
  • znajomość i rekomendacja wybranych sieci sklepów z odzieżą i sprzętem narciarskim. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki). Wskaźniki znajomości oraz rekomendacji sieci sklepów zaprezentujemy dla placówek : Decathlon, GO Sport, Intersport, Martes Sport, Ski Team.

Istnieje możliwość zakupu części raportu dotyczącej wybranej kategorii asortymentowej :

  • rynek kurtek narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek spodni narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek bielizny termoaktywnej + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek nart + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek butów narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek kasków narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek gogli narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto

Z uwagi, iż jest to badanie syndykatowe, zainteresowani kupują raport do wykorzystania w wewnętrznych analizach marketingowych, nie otrzymują prawa do publikacji tych wyników, dalszej odsprzedaży, przekazywania stronom trzecim, itd.

Zapytaj o cenę

Rynek odzieży i sprzętu narciarskiego 2015

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 20/02/2015

Badanie przeprowadzane jest techniką wywiadu bezpośredniego kwestionariuszowego "na stoku" oraz „spisu z natury” wśród 800 osób - aktywnych narciarzy w wieku 15 lat i więcej w wybranych ośrodkach narciarskich.

Raport zawiera następujące informacje :

  • odsetek narciarzy używających odzieży i sprzętu narciarskiego poszczególnych marek (penetracja marek kurtek, spodni, bielizny termoaktywnej, nart, butów, kasków i gogli)
  • penetracja marek w latach 2015, 2013, 2012, 2011
  • penetracja marek względem płci i wieku narciarzy
  • penetracja marek względem czasu zakupu (w ostatnich 2 sezonach / dawniej)
  • penetracja marek względem aktywności sportowej (liczby dni na nartach w roku, wyjazdów zagranicznych)
  • czas zakupu odzieży i sprzętu narciarskiego
  • zadowolenie z użytkowanego sprzętu i odzieży
  • miejsce zakupu użytkowanego sprzętu i odzieży (Polska / zagranica ; bezpośrednio / przez internet ; rodzaj sklepu ; nowy / używany)
  • zrealizowane wydatki na zakup odzieży i sprzętu narciarskiego
  • profil narciarza - charakterystyka demograficzna, społeczna, wyjazdy na narty zagranicę
  • znajomość i rekomendacja wybranych marek odzieży i sprzętu narciarskiego. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki)
  • znajomość i rekomendacja wybranych sieci sklepów z odzieżą i sprzętem narciarskim. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki)

Wskaźniki znajomości i rekomendacji odzieży i sprzętu prezentujemy dla marek : 4F, Atomic, Brubeck, Brugi, Dynastar, Head, HiMountain, Hi-Tec, Wed’ze, Rossignol, Salomon.

Wskaźniki znajomości i rekomendacji sieci sklepów prezentujemy dla placówek : Decathlon, GO Sport, Intersport, Martes Sport, Ski Team.

Istnieje możliwość zakupu części raportu dotyczącego wybranej kategorii asortymentowej:

  • rynek nart + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek butów narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek kurtek narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek spodni narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek bielizny termoaktywnej + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek kasków narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek gogli narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
Zapytaj o cenę

Turyści Górscy 2013

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 22/08/2013

Badanie przeprowadzono wśród turystów górskich, w wieku 15 lat i więcej, na próbie 605 osób metodą wywiadu bezpośredniego na szlakach górskich w wybranych ośrodkach turystycznych. Do badania rekrutowano osoby posiadające buty trekkingowe lub plecak górski.

Raport zawiera następujące informacje :

Część 1 : profil turysty górskiego

  • charakterystyka demograficzna, społeczna, ekonomiczna turysty
  • aktywność sportowa outdoor (biegi / jogging, rower, żeglarstwo, tenis, itd.)
  • miejsce spędzania wakacji letnich oraz zakwaterowanie
  • znajomość spontaniczna marek odzieży i sprzętu outdoor
  • znajomość asystowana wybranych marek odzieży i sprzętu outdoor

Część 2 : rekomendacja sklepów sportowych

  • znajomość, wizyty, zakupy w wybranych sieciach sklepów z odzieżą i sprzętem outdoor (Decathlon, GO Sport, Intersport, Martes Sport, Ski Team)
  • rekomendacja wybranych sieci sklepów z odzieżą i sprzętem outdoor. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki)

Część 3-8 : dla każdej kategorii asortymentowej (kurtki letnie, buty trekkingowe, bielizna termoaktywna, plecaki, śpiwory, namioty)

  • penetracja marek odzieży i sprzętu outdoor (stan posiadania)
  • penetracja marek odzieży i sprzętu outdoor (stan posiadania) w porównaniu do badania przeprowadzonego w 2011 roku
  • penetracja marek odzieży i sprzętu outdoor względem wyodrębnionych segmentów rynku wg. płci, wieku, aktywności turystycznej, czasu zakupu wyrobu
  • czas zakupu odzieży i sprzętu outdoor
  • wydatki na zakupu odzieży i sprzętu outdoor
  • zadowolenie z posiadanej marki odzieży i sprzętu outdoor oraz poziom lojalności wobec marki
  • miejsce zakupu odzieży i sprzętu outdoor (Polska / zagranica ; bezpośrednio / przez internet ; rodzaj sklepu)
  • plany zakupowe dotyczące odzieży i sprzętu outdoor oraz planowane wydatki na ich zakup

Istnieje możliwość zakupu wybranej części raportu dotyczącej danej kategorii asortymentowej:

  • rynek kurtek outdoor + profil turysty : 1.600 zł netto
  • rynek butów trekkingowych + profil turysty : 1.600 zł netto
  • rynek bielizny termoaktywnej + profil turysty : 1.600 zł netto
  • rynek plecaków + profil turysty : 1.600 zł netto
  • rynek śpiworów + profil turysty : 1.600 zł netto
  • rynek namiotów + profil turysty : 1.600 zł netto
Zapytaj o cenę

Rynek odzieży i sprzętu narciarskiego 2013

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 28/02/2013

W lutym 2013 roku przeprowadziliśmy badanie rynku odzieży i sprzętu narciarskiego (kurtki, spodnie, narty, buty, kaski, gogle).

Badanie przeprowadzono metodą wywiadu bezpośredniego kwestionariuszowego "na stoku" oraz „spisu z natury” wśród 800 osób - aktywnych narciarzy w wieku 15 lat i więcej w wybranych ośrodkach narciarskich. Badania realizowane były w 3 falach aby zapewnić reprezentatywność narciarzy ze względu na ich miejsce zamieszkania / termin ferii zimowych.

Raport zawiera następujące informacje :

  • odsetek narciarzy używających odzieży i sprzętu narciarskiego poszczególnych marek (penetracja marek kurtek, spodni, nart, butów, kasków i gogli)
  • penetracja marek w latach 2013, 2012, 2011
  • penetracja marek względem płci i wieku narciarzy
  • penetracja marek względem czasu zakupu (w ostatnich 2 sezonach / dawniej)
  • nowość ! penetracja marek względem aktywności sportowej (liczby dni na nartach w roku, wyjazdów zagranicznych)
  • czas zakupu odzieży i sprzętu narciarskiego
  • zadowolenie z użytkowanego sprzętu i odzieży
  • lojalność wobec marki użytkowanego sprzętu i odzieży (skłonność do ponownego zakupu użytkowanej marki odzieży i sprzętu)
  • miejsce zakupu użytkowanego sprzętu i odzieży (Polska / zagranica ; bezpośrednio / przez internet ; rodzaj sklepu ; nowy / używany)
  • zrealizowane wydatki na zakup odzieży i sprzętu narciarskiego
  • profil narciarza - charakterystyka demograficzna, społeczna, wyjazdy na narty zagranicę
  • znajomość i rekomendacja wybranych marek odzieży i sprzętu narciarskiego. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki)
  •  nowość ! znajomość i rekomendacja wybranych sieci sklepów z odzieżą i sprzętem narciarskim. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki)

Wskaźniki znajomości i rekomendacji odzieży i sprzętu prezentujemy dla marek : 4F, Atomic, Brugi, Dynastar, Head, HiMountain, Hi-Tec, Wed’ze, Rossignol, Salomon.

Wskaźniki znajomości i rekomendacji sieci sklepów prezentujemy dla placówek : Decathlon, GO Sport, Intersport, Martes Sport, Ski Team.

Istnieje możliwość zakupu części raportu dotyczącego wybranej kategorii asortymentowej :

  • rynek nart + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek butów narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek kurtek narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek spodni narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek kasków narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
  • rynek gogli narciarskich + profil narciarza : 1.600 zł netto
Zapytaj o cenę

Rynek odzieży i sprzętu narciarskiego 2012

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 28/02/2012

W styczniu i lutym 2012 roku przeprowadziliśmy badanie rynku odzieży i sprzętu narciarskiego (kurtki, spodnie, narty, buty, kaski, gogle).

Badanie przeprowadzono metodą wywiadu bezpośredniego kwestionariuszowego "na stoku" oraz „spisu z natury” wśród 800 osób - aktywnych narciarzy w wieku 15 lat i więcej w wybranych ośrodkach narciarskich. Badania realizowane były w 4 falach aby zapewnić reprezentatywność narciarzy ze względu na ich miejsce zamieszkania / termin ferii zimowych.

Raport zawiera następujące informacje :

  • odsetek narciarzy używających odzieży i sprzętu narciarskiego poszczególnych marek (penetracja marek kurtek, spodni, nart, butów, kasków i gogli)
  • penetracja marek względem płci i wieku narciarzy
  • penetracja marek względem czasu zakupu (w ostatnich 2 sezonach / dawniej)
  • czas zakupu odzieży i sprzętu narciarskiego
  • zadowolenie z użytkowanego sprzętu i odzieży
  • lojalność wobec marki użytkowanego sprzętu i odzieży (skłonność do ponownego zakupu użytkowanej marki odzieży i sprzętu)
  • miejsce zakupu użytkowanego sprzętu i odzieży (Polska / zagranica ; bezpośrednio / przez internet ; rodzaj sklepu ; nowy / używany)
  • nowość ! zrealizowane wydatki na zakup odzieży i sprzętu narciarskiego
  • profil narciarza - charakterystyka demograficzna, społeczna, wyjazdy na narty zagranicę
  • nowość ! znajomość i rekomendacja wybranych marek odzieży i sprzętu narciarskiego. Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki)

Wskaźniki znajomości i rekomendacji odzieży prezentujemy dla marek : 4F, Alpinus, Brugi, Campus, HiMountain, Bergson, Hi-Tec, Wed’ze, Rossignol, Salomon

Wskaźniki znajomości i rekomendacji sprzętu prezentujemy dla marek : Atomic, Blizzard, Fischer, Elan, Head, Dynastar, Volkl, Nordica, Rossignol, Salomon

Istnieje możliwość zakupu części raportu dotyczącego wybranej kategorii asortymentowej :

  • rynek nart + profil narciarza : 1.000 zł netto
  • rynek butów narciarskich + profil narciarza : 1.000 zł netto
  • rynek kurtek narciarskich + profil narciarza : 1.000 zł netto
  • rynek spodni narciarskich + profil narciarza : 1.000 zł netto
  • rynek kasków narciarskich + profil narciarza : 1.000 zł netto
  • rynek gogli narciarskich + profil narciarza : 1.000 zł netto
Zapytaj o cenę

Rynek odzieży i sprzętu narciarskiego 2012 - dzieci i nastolatki

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 28/02/2012

W styczniu i lutym 2012 roku przeprowadziliśmy badanie rynku odzieży i sprzętu narciarskiego (kurtki, spodnie, narty, buty, kaski, gogle) wśród dzieci i nastolatków do 14 roku życia. Badanie przeprowadzono na próbie 200 osób.

Raport zawiera następujące informacje :

  • odsetek narciarzy używających odzieży i sprzętu narciarskiego poszczególnych marek (penetracja marek kurtek, spodni, nart, butów, kasków i gogli)
  • penetracja marek względem płci i wieku dziecka
Zapytaj o cenę

Rynek odzieży i sprzętu snowboardowego

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 28/02/2012

W styczniu i lutym 2012 roku przeprowadziliśmy badanie rynku odzieży i sprzętu snowboardowego (kurtki, spodnie, deski, buty, kaski, gogle).

Badanie przeprowadzono metodą wywiadu bezpośredniego kwestionariuszowego "na stoku" oraz „spisu z natury” wśród 200 osób - aktywnych snowboardzistów w wieku 15 lat i więcej w wybranych ośrodkach narciarskich.

Raport zawiera następujące informacje :

  • odsetek snowboardzistów używających odzieży i sprzętu poszczególnych marek (penetracja marek kurtek, spodni, desek, butów, kasków i gogli)
  • czas zakupu odzieży i sprzętu snowboardowego
  • zadowolenie z użytkowanego sprzętu i odzieży
  • lojalność wobec marki użytkowanego sprzętu i odzieży (skłonność do ponownego zakupu użytkowanej marki odzieży i sprzętu)
  • miejsce zakupu użytkowanego sprzętu i odzieży (Polska / zagranica ; bezpośrednio / przez internet ; rodzaj sklepu ; nowy / używany)
  • zrealizowane wydatki na zakup odzieży i sprzętu snowboardowego
  • profil snowboardzisty - charakterystyka demograficzna, społeczna, wyjazdy na narty zagranicę, typ posiadanej deski
  • znajomość i rekomendacja wybranych marek sprzętu snowboardowego . Analiza rekomendacji metodą Net Promoter Score (identyfikacja liczby promotorów, osób pasywnych i krytyków marki)

Wskaźniki znajomości i rekomendacji sprzętu prezentujemy dla marek : Bataleon, Burton, Capita, Elan, K2, Nidecker, Nitro, Ride, Rome, Volkl, Santa Cruz, Wed’ze, Rossignol, Salomon

Zapytaj o cenę

Konsument

Na rynku FMCG realizujemy głównie badania na wyłączność jednego odbiorcy, zapraszamy do współpracy!

Raporty syndykowane - realizowane dla wielu odbiorców, dostępne w atrakcyjnej cenie!

Konsument w wieku 45-65 lat: zachowania, postawy, styl życia

Zobacz Zwiń
Data publikacji: 02/01/2018

Raport zawiera następujące informacje:

Populacja osób w wieku 45-65 lat

  • liczba osób w wieku 45-65 lat
  • struktura przestrzenna populacji i struktura populacji względem płci i wieku
  • prognozowana populacja osób w wieku 45-65 lat

Budżet czasu oraz konsumpcja mediów przez osoby w wieku 45-65 lat

  • aktywność zawodowa
  • sposoby spędzania czasu wolnego
  • konsumpcja mediów (telewizja, radio, gazety i czasopisma, internet)

Wartości w życiu osób w wieku 45-65 lat

  • ogólne zadowolenie z życia
  • najważniejsze wartości w życiu, znaczenie religii
  • nieakceptowane zachowania

Uprawianie sportu przez osoby w wieku 45-65 lat

  • uczestnictwo w zajęciach sportowo-rekreacyjnych
  • najczęściej uprawiane sporty
  • uczęszczanie do klubów fitness i sportowych, siłowni
  • główne powody uczęszczania i nieuczęszczania do klubów fitness i sportowych, siłowni, itp.

Kultura w życiu osób w wieku 45-65 lat

  • uczęszczanie do kina oraz na występy na żywo, odwiedzanie miejsc kulturalno-historycznych
  • czytelnictwo książek, korzystanie z e-booków i audiobooków
  • posiadanie hobby o charakterze artystycznym

Spożywanie posiłków poza domem przez osoby w wieku 45-65 lat

  • częstotliwość spożywania posiłków w punktach gastronomicznych
  • preferowany typ kuchni w punktach gastronomicznych

Plany emerytalne osób w wieku 45-65 lat

  • planowanie sposobu spędzania czasu na emeryturze, rozważane aktywności na emeryturze
  • finansowe zabezpieczenie emerytury
Zapytaj o cenę